Rendelési, szállítási információk

Fogyasztói tájékoztató

I. A termékek rendelése

Az Eco Royal Kft. által forgalmazott Linden Leisure márkájú botszékek az általában forgalmazott és ismert sétabotok és túraszékek skálájának speciális szegmensét képviselik. Ezek az eszközök összezárt állapotban sétabotként, szétnyitva székként funkcionálnak. A botszékek/túraszékek kiváló minőségűek, 125kg teherbírásúak, tényleges segítségei lehetnek időseknek, rehabilitációra szorulóknak, vagy hétköznapi felhasználóknak túrázás, vásárlás, kirándulások alkalmával.

A ténylegesen megfelelő eszköz kiválasztása céljából termékeinket nem a hagyományos értelemben vett internetes áruházak elvei alapján forgalmazzuk, tehát a vásárlás nem a „kosárba rakom és megrendelem” módszeren alapul. Szükségesnek tartjuk, hogy igény szerint Megrendelőinkkel konzultációt végezzünk a megfelelő típus kiválasztását illetően. Ennek elősegítése érdekében
a megrendeléseket e-mailben vagy telefonon fogadjuk. Ez alapjában teremti meg a lehetőségét a szakmai egyeztetésnek. Az így leadott megrendelések képezik a két fél közt létrejött szerződés alapját.

II. A termékek átvétele, szállítása

A megrendelt termékek átvételének módjai:

  1. Személyes átvétel: Egyeztetés/igény alapján a Forgalmazó a terméket térítés ellenében kiszállíthatja, illetve a felkínálhatja az ingyenes kiszállítást, vagy köztes helyen történő átadást, amennyiben a Megrendelővel előre egyeztetett átadási pont a Forgalmazó túraútvonalát érinti. Előre egyeztetett időpontban a termék Forgalmazó telephelyén (Balatonfűzfő) is átvehető.
  2. Postai kiszállítás: Általánosságban a termékek postai úton 1-2 napos szállítási határidővel kerülnek kiszállításra. A készleten nem levő termékek esetében a szállítási idő 2-4hét. A szállítást a Magyar Posta végzi a mindenkori kézbesítési díjak alapján (lsd.
    www.posta.hu). Mivel termékeink mérete a 70cm-t legtöbb esetben meghaladja, így terjedelmes csomagként (és törékenyként) kerülnek feladásra. A szállítási költségek a díjszabás szerint 1270-3450Ft között változnak, a csomagok méretétől, értékétől függően.

III. Fizetési mód

  • Készpénzes fizetés: Személyes átadás-átvétel esetében alkalmazott fizetési mód.
  • Utánvétes fizetés: Postai kiszállítás esetében alkalmazott fizetési mód.
  • Előre utalásos fizetés: Amennyiben Megrendelő pénztárkezelése nem teszi lehetővé a készpénzes fizetést, úgy az ellenérték kifizetése történhet előre utalással is, ami a Forgalmazó által kiállított díjbekérő számla, vagy számlamásolat előre megküldése alapján történik.
  • Átutalásos fizetés utólag: Kivételes esetekben a Megrendelő előzetes vizsgálata alapján alkalmazott fizetési mód.

IV. Elállás joga:

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a „Fogyasztó”).

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén:

  1. a.) a terméknek,
  2. több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
  3. több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
  4. ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) munkanapon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete értelmében a Fogyasztó 14 naptári nap alatt élhet elállási jogával.

Fogyasztót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének a napja (megrendelés) és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postai vagy elektronikus úton küldött levél útján) a következő elérhetőségek igénybevételével a Forgalmazó részére.

  • Eco Royal Kft.
  • Erdélyi György – ügyvezető
  • Telefon: +3630/206-5547
  • E-mail: info@gyomirtogep.hu
  • Levelezés cím: 8175 Balatonfűzfő, Petőfi u. 12.

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a 14 munkanapos határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát az Eladó részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az Elállás pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Az Eladó emailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 munkanapon belül elküldi Forgalmazónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe Eladó a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Forgalmazó levelezési címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 naptári napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

Elállás esetén a termék a Forgalmazó levelezési címére küldendő vissza: Eco Royal Kft. 8175 Balatonfűzfő, Petőfi u. 12.

A termékkel együtt a Fogyasztó beazonosíthatósága érdekében a számla másolata is visszaküldendő.

A termék Forgalmazó címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. Forgalmazónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 30 napon belül Forgalmazó visszatéríti a termék Fogyasztó által fizetett vételi árát. Az ellenérték térítése megállapodás alapján utalással vagy postai szelvényen történik.

Forgalmazó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül Forgalmazó a korábbi időpontot veszi figyelembe.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működőképességének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be, illetve a használat miatt a termék olyan értékcsökkenést szenvedett, hogy az új termékként már nem értékesíthető.

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő az Eladó elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak;
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta.
  • nem illeti meg a Fogyasztót az elállási jog olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. (pl. állateledel, fogkefe, kozmetikai termékek).

V. Szavatossági tájékoztató

1. Kellékszavatosság

Ön a vállalkozás hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) termék hibája esetén Ön – választás szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. A határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A gyártó (forgalmazó) akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve a kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

VI. Garancia és szervizszolgáltatások

Garancia érvényesítéshez a vásárlást igazoló számlára van szükség. Forgalmazó garanciát vállal a termék előírásszerű működésére. A termékekre 1 év garancia érvényes. A termékek ismertetője, leírások, használati útmutató is megtalálható a Forgalmazó honlapján:
www.turaszek.hu

A garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő problémákra, törés, repedéskárokra. Csak olyan esetekben alkalmazható garanciaigény, ami bizonyíthatóan gyártási vagy anyaghibához köthető, tehát az értékesítéskor a termékben már meg volt.

Működési probléma észlelése esetén célszerű a kapcsolatot haladéktalanul felvenni a Forgalmazóval (email: iroda@turaszek.hu; telefon: +3630/206-5547). A hibás termékek Forgalmazóhoz történő visszajuttatása csak bizonyos esetekben indokolt, ha Megrendelő nem képes beazonosítani a probléma okát. A probléma beazonosítása (konzultáció) után Forgalmazó postai úton 1-3 nap alatt eljuttatja a javításhoz szükséges terméket Megrendelőhöz garanciaidőn belül térítésmentesen, azon túli szervizszolgáltatások esetében költségtérítés ellenében. Előre egyeztetett időpontban személyes eszközjavítás is kérhető. Garancia- és szervizigény az alábbi elérhetőségeken jelezhető:

Erdélyi György, 8175 Balatonfűzfő, Petőfi u. 12.;Mobil: 30/206-5547;email: iroda@turaszek.hu